Veškeré obchodní studie potvrdily, že udržení stávajících zákazníků stojí podstatně méně finančních prostředků než získání nových.
Databáze zákazníků je pro direct marketing klíčová. Volba struktury databáze a informací, které budou zpracované, je zásadní pro dosažení věrnosti zákazníka či jiných cílů.
Veškeré informace o Vašich klientech a obchodních partnerech jsou přínosné. Pokud jsou však neúplné, duplicitní nebo chybí zásadní prvky, tato data budou zbytečná, drahá a neúčinná.
Zpracování databáze je umění. Celý proces může být do určité míry automatizován, nicméně vyžaduje stálé ověřování, aby kvalita zpracovávaných informací zůstala optimální.
V oblasti zpracování databází a získávání dat jsme špičkou v oboru. Se svými dlouholetými zkušenostmi a vysokým standardem kvality zajistíme služby, které Vás zaručeně posunou dopředu.
Rádi Vám osobně představíme postupy, jak proměnit databáze v nejefektivnější zbraň Vaší obchodní politiky.